Як правильно прийняти працівника на роботу

Як правильно прийняти працівника на роботу

Алгоритм дуже простий: укласти договір – видати наказ – повідомити ДФС – а вже потім допустити працівника до роботи.
Попри дію відповідної норми понад три роки та значну роз’яснювальну роботу ДФС, допуск до роботи найманих працівників без оформлення трудових відносин залишається типовим порушенням. Але ж є відповідна норма Кодексу законів про працю, є постанова Кабінету міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу».
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу в установленому порядку.

Повідомлення ДФС подається:
– засобами електронного зв’язку з використанням ЕЦП відповідальних осіб згідно з вимогами законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
– на паперових носіях разом із копією в електронній формі;
– тільки на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше, ніж з 5 особами.
Повідомлення подається:
– за працівників-резидентів, прийнятих за трудовим договором;
– за працівників-нерезидентів, прийнятих за трудовим договором;
– за працівників-сумісників (зовнішніх і внутрішніх).

Не подається повідомлення:
– за осіб, що надають послуги за ЦПД;
– за практикантів та стажистів (без укладання трудового договору).

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x