У Черкасах за тепла дороги латали на словах. Як занегодило – взялись за діло. Тимчасовий мер Віктор Білоусов тільки тепер визнав, що його підлеглі провалили ремонтну кампанію. За весну й літо дорожні вирви по місту лиш розрослися, а ями – поглибшали. Торік капітально відремонтованим вулицям теж непереливки. Вони досі в перекопах від тотальної бордюризації, розпочатої тією ж новою владою. Про ремонтний хаос на черкаських дорогах – спеціальний репортаж Вікторії Курченко.
Джейсон Уошбарн, водій: «Дорога просто божевільна якась. Я навіть не знаю, куди їхати… Не видно розмітки. Я вже не кажу про асфальт. Час від часу дно треться об щось».
Божевільною американець Джейсон називає вулицю Піонерську. За кілька метрів він охрестить її вже трампліном смерті.
Джейсон Уошбарн, водій: «Oh, my God!!!».
Джейсон до Черкас приїхав грати в баскетбол. Два місяці, відколи тут, вчиться кермувати по-новому. Бо їздити, як у Штатах, каже, тут можна лише на кількох вулицях.
Джейсон Уошбарн, водій: «Дороги тут здебільшого дуже відрізняються від тих доріг, до яких звик. У нас у Штатах навіть у місті, де немає людей, мабуть, будуть кращі дороги, ніж тут».
Піонерську, де американець ледь не залишив колеса своєї автівки, мали підлатати ще в липні. Так обіцяли в мерії. У тому ж обнадійливому переліку були ще зо три десятки вулиць.
Валентина, водій: «Вулиці в Черкасах – це страховище. Мало того, що там свої ями, так вони ще додають тим, що нібито готують для того, щоб ремонтувати. Але їздити по них дуже важко, неможливо».
Липень 2013 Борис Євмина, заступник міського голови м. Черкаси: «Якщо хтось хоче бачить, що щось робиться, то вже це бачить. Якщо подивитися навпаки, то це теж можна побачити!».
Так всередині літа філософствував про дорожній ремонт тодішній мерів заступник. І за нагоди всіляко кляв попередників за їхню роботу. Поки дорожні вирви повсюдно розросталися, Борис Євмина розпочав у місті тотальну бордюризацію. Ремонтників він заслав видовбувати обвідки на тільки торік поремонтованих вулицях. Асфальт від того досі в ровах, пішоходи маневрують між будівельним сміттям.
Галина, пішохід: «По всему городу прямо. Где делали бордюры – там кругом пооставляли. Это, конечно, неудобно».
А на «Митниці» лишили напризволяще цілу вулицю. За тепла ремонтники навідувалися сюди лиш зрідка.
Вікторія Курченко, кореспондент: «Козацька – вулиця контрастів. З боку Героїв Дніпра її відремонтували ще за колишньої влади. Довести до пуття іншу половину вулиці мала вже влада нова. У команді Віктора Білоусова обіцяли це зробити спершу в червні, потім у липні, згодом у серпні. Та вже жовтень, а тут спромоглися покласти лише нижній шар асфальту, та й то не скрізь».
Для водіїв на Козацькій – екстремальна смуга перешкод. Вирулюють між острівцями асфальту, їздять по зустрічній і стрибають через рукотворний рів.
Олександр, водій автобуса: «Важко їздить, люди невдоволені, ми – теж, техніка ламається. Це й для здоров\’я погано, і люди жаліються… Ну, неприємно, дуже неприємно».
Неприємно від доріг враз стало й тимчасовому меру Черкас. Він урешті визнав: ремонтну кампанію провалено. Із запланованого не виконано й половини. У всьому чиновник винуватить не такі проекти, тендери та млявих підрядників.
Віктор Білоусов, в.о. міського голови м. Черкаси: «Що стосується доріг і тротуарів… тут ситуація знову ж таки, як на мене, зі знаком «-». Незадовільна ситуація. Ми посилимо зараз увагу до доріг. Ці питання я взяв під особистий контроль».
Тепер аврально в асфальт мають закатати майже чотири з половиною мільйони гривень. Бо погода не надто на боці ремонтників. Незалатане за тепла рясно залива дощами, а там і снігом може притрусити.