Комерційний директор мережі «Гранд-Маркет» Алла Колодич розповіла власному кореспондент у «Нової Доби», як уберегтися від неякісного товару, купуючи продукти до новорічного столу. Найкращим показником якості товару працівник торгівлі вважає його вартість.
– Якщо товар продається за низькою ціною, порівняно з середньою ринковою, є привід засумніватися, попросити показати сертифікат якості на цей товар і уважно роздивитися його. Не меншої уваги потребує і сам товар. – говорить Алла Колодич. – Якщо ви купуєте по низькій ціні товар, особливо той, який швидко псується, десять разів його понюхайте, помацайте, попробуйте, покрутіть у руках і лише після цього купуйте. Особливо це стосується акційного товару. Я пам’ятаю історії, коли відкривалися у нашому місті національні торгові мережі. Вони завжди проводилися голосно, влаштовувалися акції, коли, наприклад, лосось продавався по 45 грн у той час, як його середньориночна ціна була 80 – 90 грн. Покупці, у тому числі й наші працівники, купували цей товар, а потім просто не могли його споживати, бо він буквально розвалювався в руках. Тоді стало зрозумілим, що це просто кілька разів заморожений і розморожений продукт.
Як стверджує комерційний директор мережі «Гранд-Маркет», безризиковою можна назвати акцію, в якій ціна відрізняється на 10 – 12 відсотків від середньоринкової. Різниця в 50 а то й більше відсотків більше ніж підозріла, адже, дорогий товар не може коштувати дешево.
Також спеціаліст радить звертати особливу увагу на те сам те місце, де планується здійснюватися покупка.
– Люди чомусь не розуміють. що саме те місце, де вони здійснюють свою покупку і є визначальним у тих проблемах, з якими їм потім доводиться зіштовхуватися, – відзначає Алла Колодич. – Як правило, коли купують товар на ринку, чи в якихось сумнівних кіосках, чи десь з рук, з таким товаром завжди починаються проблеми. Тому я завжди кажу: обирайте правильний магазин і там будуть завжди правильні продукти.
Правильним, на думку працівника торгівлі, слід вважати магазин, в якому є сертифікати якості на всі товари, де професійні продавці слідкують за термінами придатності. У продуктовому магазині просто не може бути брудно, там не можуть працювати неохайні, грубі продавці, які не здатні проконсультувати покупця. Навіть те, наскільки красиво і акуратно викладений товар на полицях і прилавку, може свідчить про його якість і свіжість.