ДАІ Черкащини радить водіям, як уникнути негараздів при поганій погоді

ДАІ Черкащини радить водіям, як уникнути негараздів при поганій погоді

За статистикою, кількість аварій, коли супутніми причинами є незадовільні погодні умови, збільшується в 3-4 рази.
Водії, які звикли їздити за погожої днини, втрачають контроль над транспортними засобами в елементарних ситуаціях, здавалось би за зовсім безпечних обставин скоюють дорожньо-транспортні пригоди.
Тому перш ніж сідати за кермо транспортного засобу в зимовий період, за різної негоди, ДАІ просить зважити на наступні поради.

Про це «Новій Добі» повідомили в ДАІ в Черкаській області.

Отже, в негоду намагайтеся уникати обгонів з багаторазовими перестроюваннями. Адже при цьому мимоволі доведеться перевищувати швидкість руху і різко гальмувати, що загрожує зіткненням і наїздом на людей.
Швидкість руху має бути сумірна з видимістю, станом дорожнього полотна, щільністю транспортного потоку. Як збільшувати, так і знижувати швидкість слід поступово й рівномірно, намагаючись застосовувати переважно гальмування двигуном, не вимикаючи зчеплення.

У випадку, якщо автомобіль заїхав на мокре узбіччя, не треба робити різких рухів кермом, а також різко гальмувати, бо можна легко опинитися в кюветі або зіткнутися лоб у лоб з автомобілем на смузі зустрічного руху.
Треба пам’ятати, що зимова мжичка дуже небезпечна. На дорозі утворюється слизький і дедалі більший шар болота. Тут також потрібна плавність рухів під час керування автомобілем, а також збільшення дистанції до транспортних засобів, що їдуть попереду.

На ґрунтових дорогах особливо обережним треба бути на стрімких спусках і підйомах. Рухатися на підйом краще без зупинок і перемикання передач. З’їжджати зі спуску необхідно поволі, обережно, плавно повертаючи рульове колесо, бо на такій ділянці навантаження на задні колеса зменшується, і автомобіль втрачає стійкість.

Коли ж вам “пощастило” потрапити на ділянку бездоріжжя з вирвами, канавами, ямами, насипами – їх рекомендується проїздити під прямим кутом на знижених передачах, без перемикань, збільшуючи подачу палива в момент наїзду на перешкоду і зменшуючи відразу ж після її подолання.

У зимовий період рано сутеніє, і чимала частина доби припадає на темну пору. Водієві слід заздалегідь потурбуватися про справність освітлювальних приладів, а також не забувати їх періодично протирати, тим більше у тривалих поїздках.
Окрема розмова про рух під час ожеледі. Водіння автомобіля обледенілою дорогою загрожує втратою керованості через погіршення зчеплення з дорожнім полотном. Можливі також з’їзд автомобіля з проїзної частини, пробуксовування коліс, занос і навіть перекидання. Тому радимо рушати з місця плавно, а рухатися рівномірно, з невеликою швидкістю, забезпечуючи необхідну силу тяги на ведучих колесах, без їх пробуксовування, не перемикаючи передачі. Перемикати передачі на слизькій дорозі взагалі не бажано.

Гальмувати треба заздалегідь, до поміченої перешкоди чи зупинки, поступово збільшуючи ефективність гальмування. Оскільки гальмівний шлях на слизькій дорозі збільшується у 2-3 рази, не слід прагнути впритул наблизитися до автомобіля.
Різке гальмування або надмірна подача палива для збільшення частоти обертання колінчатого валу двигуна, різке вмикання або вимикання зчеплення при перемиканні передач або швидке обертання керма також можуть спричинити занос.

Якщо це все-таки трапилось, слід плавно зменшити подачу палива, повернути рульове колесо в бік заносу, відновлюючи початковий напрямок руху транспортного засобу. На поворотах чи з’їздах з проїзної частини краще рухатися з такою швидкістю, щоб не вдаватися до гальмування.

І ще. Якщо вам треба зупинитися на слизькій дорозі, спробуйте негайно вивести автомобіль за межі проїзної частини, а під задні колеса не забудьте підкласти противідкатні упори або вперти їх у бордюр, сніговий вал, іншу перешкоду

Реклама

0 0 голосів
Рейтинг статті
guest

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x